• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    טיפול בתלונה


    1. תלונה היא כל פנייה הנוגעת להתמחות במחלקה, אשר דורשת התייחסות מיוחדת. התלונה יכולה להיות ממתמחה / קבוצת מתמחים / איגוד / מומחה וכדומה.
    2. כל תלונה תועבר ליו"ר המועצה המדעית ו/או יו"ר ועדת ההכרה העליונה על מנת לבחון האם וכיצד ניתן לבדוק את התלונה.
    3. במקרה של תלונה שמית – התלונה תיבדק על פי סעיף 4 להלן.
    4. במקרה של תלונה אנונימית – יעשה מאמץ לבדוק אותה ולטפל בה ככל שניתן יהיה.
    5. והיה והוחלט שיש לבדוק את התלונה, הבדיקה תיעשה בכל דרך אשר תסייע בכך, לרבות באמצעות שיחות עם בעלי תפקידים רלוונטיים לתלונה, בדיקת חומרים ו/או הקמתה של ועדת אד-הוק.