• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    שאלות נפוצות באתר מועדון הצרכנות של הר"י

    למי מיועד האתר?

    +

    האתר מיועד לחברי וחברות הר"י שיש להם ולהן כרטיס רופא של ההסתדרות הרפואית.

    מוצרים מסוימים ניתנים לרכישה על ידי כרטיס הרופא בלבד, ומקנים הנחה נוספת בשיעור של 15 אחוז במעמד הטעינה.

    חברי הארגון שלא מחזיקים כרטיס רופא, לא יוכלו לרכוש מוצרים אלה.

    מי שלא חבר/ת הר"י – יראה את המוצרים, אך לא יוכל לרכוש אותם בפועל.

    על מנת לרכוש ולצפות בהטבות יש להתחבר לאתר.

    ההתחברות הינה קלה וידידותית. לחצו על הטקסט התחבר/י בפינה השמאלית של האתר.

    תוכל/י להתחבר בעזרת מספר תעודת זהות וקוד חד פעמי שיגיע באמצעות SMS לנייד

    או

    בעזרת מספר תעודת זהות, תאריך הלידה והסיסמה שלך לכל מערכות הר"י המקוונות.

    אם נתקלת בבעיית התחברות, לתמיכה טכנית, אנא התקשרו למוקד השירות: 03-6100444

    איזה סוגי מוצרים יש באתר ואיך מממשים אותם?

    +

    לנוחותכם ונוחותכן הכנו מדריך של התהליך לרכישת הטבות מסוגים שונים

    • שוברים נטענים: הטבות אלו נטענות בכרטיס הרופא. במידה ותרצו לממש את השובר בחנות פיזית - יש להעביר את כרטיס הרופא בקופה או להקריא את המספר שלו או להציג ברקוד / QR. במידה ותרצו לממש את השובר בחנות אינטרנטית - יש להקליד את כרטיס הרופא (12 ספרות) בעת ההזמנה. 
      לפרטים נוספים על מימוש שובר נטען - הקליקו כאן >> 

    • הטבה למימוש באמצעות קוד קופון שנשלח בהודעת סמס: לאחר רכישת ההטבה באתר תתקבל הודעת סמס ומייל עם מספר קוד הקופון. את הקוד תידרשו להציג למוכר/ת בזמן הקנייה (בבית העסק), או להקלידו בעת ההזמנה האינטרנטית. 
      לפרטים נוספים על מימוש קופון מסוג קוד - הקליקו כאן >>      
    • הטבה למימוש באמצעות קוד קופון שיישלח אליכם בלינק: לאחר רכישת ההטבה באתר תתקבל הודעת סמס ומייל ובהם לינק. יש להיכנס ללינק שהתקבל ולאמת את מספר הטלפון. תתקבל הודעת סמס עם מספר קוד הקופון שאותו תידרשו להציג למוכר/ת בזמן הקנייה (בבית העסק), או להקלידו בעת ההזמנה האינטרנטית. 
      לפרטים נוספים על מימוש קופון מסוג לינק - הקליקו כאן >> 
    • הטבות חינמיות: הסבר על מימוש ההטבה נמצא בעמוד המוצר.

    • מוצרים ספציפיים: מימוש ההטבה מפורט עבור כל מוצר בעמוד הרלוונטי. במוצרים רבים נעשית הרכישה או הבקשה לרכישה באתר הספק.

    למה אני לא מצליח/ה לרכוש הטבות מסוימות?

    +

    לא כל ההטבות באתר מיועדות לכל חברי וחברות הר"י. יש הטבות שמיועדות לאוכלוסיות ספציפיות בתוך ציבור הרופאים והרופאות. למשל, סטודנטים לרפואה, מתמחים, רופאים גמלאים וכן הלאה.

    מה ניתן לעשות באמצעות כרטיס הרופא?

    +

    בכרטיס הרופא תוכלו לבצע מגוון פעולות ולקבל מבחר רב של הטבות

    צפו בשאלות נפוצות על כרטיס הרופא 

    האם אפשר לשמור הטבות שאהבתי ולצפות בהן מאוחר יותר?

    +

    כן, זה אפשרי

    לחצו על אייקון הלב המופיע על תמונת ההטבה שאהבתם/ן. תוכלו לצפות בכל ההטבות שאהבתם באזור האישי

    האם אפשר לשלם על הטבות המופיעות באתר עם כרטיס הרופא?

    +

    בכל הטבה באתר יופיע הסבר מפורט לגבי אופן מימוש ההטבה, באמצעותו תוכלו לדעת אם ניתן לשלם עם כרטיס הרופא על ההטבה.

    הגבלת רכישה להטבות

    +

    לחלק מההטבות ישנה מגבלת כמות והיא תופיע בעמוד המוצר. לא ניתן יהיה לרכוש יותר הטבות מהמגבלה המצויינת.

    איך ניתן לבטל הטבה/מוצר שרכשתי?

    +

    אם ברצונכם לבטל שובר דיגיטלי [שובר שנטען בכרטיס הרופא] ניתן לבטל דרך האתר:

    לביטול כל ההזמנה (ביטול כל המוצרים שנרכשו בהזמנה) יש להיכנס לאזור האישי ללשונית "ההזמנות שלי", לבחור את ההזמנה הרצויה ולבטלה.
    לביטול הזמנה חלקית (ביטול חלק מהמוצרים שנרכשו בהזמנה), יש להיכנס לעמוד הכרטיס שלי ללשונית "הטבות נטענות".

    לביטול הטבות/מוצרים שנרכשו באתרים חיצוניים
    יש לפנות לספק המוצר.

    לביטול כל הטבה/שובר מסוג אחר
    אנא פנו למחלקת השירות בהר"י באמצעות טופס מקוון או  בטלפון 03-6100471

    ניתן לראות האם הזמנתך התקבלה או בוטלה באזור האישי - בלשונית "ההזמנות שלי"

    שמירת מוצרים בסל הקניות

    +

    אם לא רכשת את המוצרים שנמצאים בסל שלך, תוכל/י למצוא אותם שם בכניסתך הבאה לאתר, ואז תוכל/י להחליט האם לרכוש או להסיר.

    קניתי הטבה שנטענת בכרטיס הרופא, האם אוכל לקבל עליה גם את ההנחה של הכרטיס ברכישה?

    +

    אם קניתי הטבה דיגיטלית נטענת בכרטיס הרופא, והיא ניתנת למימוש בבית עסק שמוכר ברשימת הרשתות שמקנות הנחה בשיעור של 15% או 7%, במעמד סליקת הכרטיס, המערכת תנצל את ההטבה הנטענת ולא את הסכום שנטען בכרטיס. 

    הצטרפות או הסרה שלי מרשימת הדיוור

    +

    ניתן לסמן האם אני רוצה להצטרף או להסיר את עצמי מרשימת הדיוור של מועדון הצרכנים באזור האישי - בלשונית "יצירת קשר".

    האם ספקים יכולים להצטרף לאתר ולפרסם את ההטבות שלהם?

    +

    ההסתדרות הרפואית בישראל מזמינה אתכם לקחת חלק במועדון הצרכנות של הרופאות והרופאים המעניק להם הטבות, מבצעים ושירותים.
    הר"י חברה שותפה במועדון יחד המונה כ-100,000 בתי אב ברחבי הארץ. הרופאות והרופאים בוחרים לבצע את רכישותיהם דרך אתר הסחר של הר"י מתוך ידיעה כי אנו נביא בפניהם את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר במחירים הטובים והכדאיים ביותר.

    באמצעות אתר הסחר של הר"י תוכלו לחשוף את המוצרים שלכם לקהל יעד רחב מאוד ולהרחיב את הפוטנציאל העסקי שלכם.

    אנו מזמינים אתכם להצטרף לחברות השונות המעניקות הטבות ומוצרים לרופאות והרופאים וליהנות מחשיפה רחבה.

    להצטרפות לחצו כאן