• כרטיס רופא והטבות
  • אתרי הר"י
  • צרו קשר
  • פעולות מהירות
  • עברית (HE)
  • למען הרופאות והרופאים ולטובת הרפואה

    מה תרצו למצוא?

    פתרונות לבעיות אפשריות בשימוש במערכת דפנ"ה

    המתמחה לא מוצא/ת רופא/ה בכיר/ה מומחה ברשימה

    +

    למה זה קורה?

    כי הרופאים עוברים מוסדות / מחלקות ולא תמיד המידע מעודכן

     

    מה עושים? – יש 2 אפשרויות לבחירה:

    • על מנהל/ת המחלקה לשלוח לוועדת ההכרה במייל את שם המומחה, ת"ז והיקף משרתו. 
    • על המתמחה להוסיף רופא/ה מומחה / בכיר/ה באמצעות הזנת ת"ז / רישיון. פעולה זו מאפשרת עדכון במאגר. במקרה הזה המערכת שולחת מייל למנהל/ת מחלקה של המתמחה. מנהל/ת המחלקה נכנס/ת לטופס בקישור המצורף למייל, וממלא/ת פרטים ספורים. ביום המחרת ניתן יהיה לראות את המומחה ברשימה.

    אין שדה ת"ז / רישיון רופא/ה בכיר/ה מתחת לרשימה

    +

    למה זה קורה?

    יש ניתוחים בהם לא נדרשת חתימת רופא בכיר והבקשות נשלחות ישירות למנהל מחלקה.

     

    מה עושים?

    ממלאים את כל יתר השדות הנדרשים ושולחים את הדיווח.

    במקרה הזה, הדיווח ישלח ישירות לחתימת מנהל/ת המחלקה, ללא צורך בחתימת בכיר/ה.

    לבירורים אנא פנה/י ליחידת השירות למתמחה, לנציג/ת השירות שלך

    דיווחתי בעבר ועכשיו לא מופיעים לי ניתוחים / לא יכול/ה לבחור שם ניתוח

    +

    למה זה קורה?

    זה קורה כאשר עוברים מקצוע / יעד התמחות

     

    מה עושים?

    אנא פנה/י ליחידת השירות למתמחה, לנציג/ת השירות שלך

    בדו"ח ההתקדמות לא מופיעים אצלי כל הניתוחים

    +

    למה זה קורה?

    המתמחה דיווח/ה על חלק מהניתוחים בגירסת סילבוס ישנה ולאחר מכן עבר/ה לגירסת סילבוס חדשה (כירורגיה ואורתופדיה). דו"ח ההתקדמות משקף רק את הסילבוס הישן.

     

    מה עושים?

    הנושא מוכר ומטופל על ידי מחלקת מערכות מידע בהר"י. יש לעדכן את יחידת השירות למתמחה, נציג/ת השירות שלך

    גינקולוגיה – אין מספר מדבקה בפעולות במרפאה

    +

    למה זה קורה?

    במקצוע גינקולוגיה יש פעולות שמתבצעות במרפאות / קופות ואין מספר מקרה / מדבקה. מדובר ברשימה קבועה של פעולות שאושרו על ידי האיגוד. כאשר המתמחה בוחר/ת בפעולה כזו, תופיע תיבת סימון "הניתוח בוצע במרפאה" (ראה/י צילום), על המתמחה לסמן V ואז יינתן מספר רץ לפעולה.

     

    מה עושים?

    במידה ומדובר בפעולה שאינה מופיעה ברשימה ותיבת הסימון אינה נפתחת עבורה, אנא פנה/י לוועדת ההכרה במייל
     

    הגשה רטרואקטיבית – האם ניתן להגיש דיווח בדיעבד?

    +

    תשובה:

    המערכת אינה מאפשרת הגשה רטרואקטיבית מעל לטווח זמן מוגדר. לתקופת ההסתגלות של חודשיים ניתן יהיה להגיש חודש אחורה. לאחר תקופת ההסתגלות, זמני ההגשה יתקצרו ל-24-72 שעות מעת ביצוע הניתוח/פעולה, על פי המלצת האיגוד.

     

    החרגות:

    למקרים חריגים בלבד, אנא פנה/י לוועדת ההכרה במייל

    לא הספקתי לדווח, ועכשיו המערכת לא מאפשרת לי כי חרגתי מזמני דיווח

    +

    למה זה קורה?

    לפי החלטת האיגודים יש מגבלת הגשת הדיווחים אחורה.

     

    מה עושים?

    אנא פנה/י ליחידת השירות למתמחה, לנציג/ת השירות שלך

    קביעת הדרכות דפנ"ה למתמחים/ות ומנהלים/ות

    +
    • לקביעת הדרכות על מערכת דפנ"ה אנא פנו לוועדת ההכרה במייל
    • שימו לב, כי השימוש במערכת עבור מנהלים/ות או עבור מתמחים/ות, הוא שונה. לכן, יש לקבוע הדרכה נפרדת עבור כל קבוצה.

    מתמחה שאינו/ה מצליח/ה לבחור ניתוח/פעולה או תפקיד בניתוח/פעולה – מוצג שדה ריק

    +

    למה זה קורה?

    עקב אילוץ טכנולוגי שנמצא כרגע בטיפול, במקצועות כירורגיה כללית ואורתופדיה יתכנו חוסר התאמות במעבר מסילבוס ישן לסילבוס חדש.

     

    מה עושים?

    אנא פנה/י ליחידת השירות למתמחה, לנציג/ת השירות שלך

    מתמחה שאינו/ה מצליח/ה לבחור ניתוח/פעולה או תפקיד בניתוח/פעולה – מוצג שדה ריק

    +

    למה זה קורה?

    עקב אילוץ טכנולוגי שנמצא כרגע בטיפול, במקצועות כירורגיה כללית ואורתופדיה יתכנו חוסר התאמות במעבר מסילבוס ישן לסילבוס חדש.

     

    מה עושים?

    אנא פנה/י ליחידת השירות למתמחה, לנציג/ת השירות שלך